pondělí 6. srpna 2012

Salátová inspirace

Ahoj,mám tu pro Vás pár jednoduchých receptů na saláty..jsou to vždy improvizované recepty, které se neustále obměňují, podle mých chutí a taky co dům momentálně dá. Každý salát mě vždy zasytí, někdy si ještě dám nějakého sladˇocha v podobě čerstvého smoothi, často také dělám černý čaj s data kořením a mlékem, nebo bylinkový čaj s medem. Tento týden jsem si také oblíbila syrovátkový nápoj s drcenými kakaovými boby, rozmixovaný s banánem.Většinou mám salát k obědu a menší porci ještě k večeři..podle chuti a hladu. Také si mixuji čerstvé polévky ze zeleniny , nebo ovoce. Doufám také, že už také konečně najdu někoho, kdo bude ochotný udělat se mnou pár fotek, aby byl na světě můj první blogerský outfit, protože jak jsem slibovala na začátku i to je můj koníček, jako ostatně každé ženy..:)) Zde je tedy trocha salátové inspirace:
 
  rajčata, salátová okurka, jarní cibulka, sýr tofu, naklíčená semínka munga a soji, bylinky: bazalka,oregano, pažitka , petržel, zálivka: oliv.olej, jablečný ocet, sojová omáčka tamari
marinovaná brokolice, ledový salát, jarní cibulka, mořské řasy, sojovka tamari, dýňový olej
toto je obměna s okurkou a bazalkou..
a toto obměna s pórkem, jablíčkem a dýňovým semínkem..to byli favoriti posledních dní..
Polévka: rozmixovaná rajčata s cuketou..vše syrové..pažitka a bazalka, dochuceno trochou vegetky..je studená a na léto velmi osvěžující.Zimní variantu vytvoříme tak, že jen mírně polévku  ohřejeme, né však moc, aby jsme nezničili vitamíny.Nejlepším teploměrem je malíček..řiďte se intuitivně teplotou těla..

No a zde lahodný čokoládový koktejl: syrovátka, asi dvě lžíce, lžička rozdrcených kakaových bobů, banán. Vše rozmixovat..pro velké labužníky a milovníky sladkého doporučuji osladit medem, nebo třtinovým cukrem, já nesladím, ale syn,kterému je pět, ocenil více sladší variantu.Koktejl je opravdu báječný a také vám dodá spoustu energie a díky pravé čokoládě v bio kvalitě a syrovátce, získáte spoustu minerálů a vitamínů..


Zde odkaz na vymakanější čokoládový recept:

...krásný den!

1 komentář:

  1. mňam, tak tedy většina salátů mě opravdu láká, máš super nápady =)

    OdpovědětVymazat