sobota 7. července 2012

Ahoj
Vítám Vás na svém blogu.Než jsem se rozhodla tento blog založit,přemýšlela jsem všeobecně o blogu ,jako takovém a jaký má význam pro ostatní a i pro mě.Nějakou dobu už pár blogů sleduji a tento systém sdělení jsem si opravdu oblíbila.Sleduji pouze blogy s módní tématikou,je to promě inspirace,která je mi bližší ,než když si prohlížím časopis.Přesto můj blog nebude jen o módě.Předctavuji si takový univerzální blog,který se bude týkat životního stylu.Hodně se chci zaměřit na zdravý způsob stravování,konkrétně vitariánství,neboli živá strava.Je to úžasný životní styl,který nejenže Vám dodá spoustu energie,ale podporuje ve Vás zvláštním způsobem jiné vnímání života,jako takového a to se automaticky poté týká všeobecně všech mých zájmů.Jelikož ráda sdílím vše krásné,chci se i s Vámi podělit o to,co mi krásné připadá.Takže se můžete těšit na recepty,fotky a rady,co se týká vitariánství,také ale mé outfity a spoustu hudby,která je nejen mou obživou,ale také největší inspiraci po celý můj život.*

Žádné komentáře:

Okomentovat