úterý 10. července 2012

Bon appétit ...




ahoj
Dneska vám ukáži,jak vypadá můj běžný jídelníček.Také chci upřesnit,jaké potraviny používám a jak...je to velice jednoduché,zvládne to každý!Bon appétit ...
                                                          takto vypadá moje snídaně

                                                  rozmixovaný menší banán a jahody,
                                                 posypaný malinami..

Zde je nutno dodat,že první věc,kterou do sebe vpravým a to s velkou chutí,je čerstvá vymačkaná šťáva ze dvou pomeranču..je to opravdový životabudič.Střídám to s vodou,ve které je pár kapek citrónu,nebo bylinkovým čajem.Podle chuti,počasí a nálady...Zásada:tekutina dříve,než jakýkoliv pokrm!připadá vám to málo?mě ne,záleží na vás,chodů může být víc.Já ctím po ránu ovoce,jenom ovoce,doplněné oříškama ,nebo semínkama..variant je opravdu velice hodně,každý si postupně příjde na tu svou..Dopoledne se snažím už jen pít,nebo zdlábnout kousek ovoce.



                                    Takto vypadal můj dnešní oběd:oranžová paprika,salátová okurka
                                    cherry rajčátka,polníček,kešu oříšky,mořské řasy lisované,kousek
                                    švýcarského tvrdého sýru a kousek mozarely.Zálivka:jablečný ocet,
                                    dýňový olej,sojovka tamari,sezamové semínko a lněné semínko,
                                     předem na pár hodin namočené a posypáno dýňovým semínkem.
Dochucovat můžete vegetkou,různým kořením,nebo bylinkami.Olejů je také spousta,jako semen a ořechů,vše záleží na vás..Odpoledne si dopřeju zmrzku,nebo kousek ovoce,nebo také obojí:) a večer opět dělám salátek,buď zeleninový,ale také třeba ovocný.Mám ale většinou chuť na zeleninu.K obědu i večeři můžete mít také polévku,která se ale ovšem nevaří a k salátu se výborně přikusuje sušený zeleninový chleba,který se suší v sušičce na ovoce na 40st.To je teplota,kterou nesmíte překročit při kterékoliv tepelné úpravě čehokoliv.Do sálátů se také přidávají růná naklíčená semínka,či luštěniny..ale to až jindy.Teď ahoj a příště se těšte na postup zeleninového chleba!
                                                                                   ..takhle na nákup...

4 komentáře:

  1. Ahooj, to jsem ráda. zatím to tady máš hezké tak to hezky rozvíjej :) a ta úvodní fotka u loga je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj.no zatím všechno spíš zjišťuji,co a jak funguje..ale dík.profilovka je starší,to jsem ještě měla moje háro:)

      Vymazat
  2. jo! na tenhle blog se skvěle těším! jídlo, jídlo, jídlo :D

    sleduji tě a těším se na další ;))
    pusu, Ž

    http://theblondetime.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat